РЕГЛАМЕНТ


«Interpipe TechFest Cup»  (Dota 2 5x5)

 

 

Призовий фонд:

 

20 000грн.

 

 

Дати кваліфікацій:

 

#1 - 12.08.2018р.

#2 - 26.08.2018р.

Методом онлайн-відборів будуть визначені 4 (по 2 з кожної кваліфікації) команди – фіналісти.

 

 

Дата Фіналу:

 

15.09.2018 р.

 

 

Місце проведення Фіналу:

 

Парк розваг «Лавина» (Дніпро, вул.Космічна 20)

 

 

Умови участі у Кубку

 

Учасник турніру повинен:

 

 1. Бути громадянином України, або громадянином іншої країни (в тому числі особи без громадянства), що законно знаходиться на території України.

 

2. Зареєструватися на платформі Faceit.

 

 

 

1. Реєстрація

 

1.1 У турнірі бере участь необмежена кількість команд, які встигли зареєструватися у лоббі Федерації на платформі Faceit

 

1.2 Команди і гравці, що мають статуси Pro(Star) - Gamer доучасті в турнірі не допускаються.

 

 

 

2. Налаштування лоббі

 

2.1.  Капітан команди противника зобов'язаний стежити за налаштуванням лоббі аж до старту гри, щоб ніхто в останній

       момент не змінив щось з налаштувань.

2.2. Game mode – Captains Mode.

2.3. Server Location - Luxembourg.

2.4. Lobby visibility - Public.

2.5. Starting team & Level Penalty.

2.6. DotaTV Delay - 5 minutes.

2.7. Чіти відключені.

 

 

 

 

3. Організація матчів

 

3.1.   Якщо за розкладом матч о 17:00, гру необхідно запустити не пізніше 17:05.

3.2.  Якщо пройшло 5 хвилин, команди вийшли один з одним на зв'язок, і лоббі з якоїсь причини ще не запущено -

        повідомте про це суддів. Особливо якщо гру створювали Ваші суперники, запуск гри під питанням і назріває

        конфлікт.

3.3.  Якщо команди вийшли один c одним на зв'язок, і хтось із гравців затримується - почніть процедуру бан-піків,

        після чого зробити ремейк -ap.

3.3.1. Якщо через 2 хвилини після процедури драфту команда не в повному складі і не змогла знайти заміну – технічна

         поразка.

3.4.   Якщо в лоббі протягом 5 хвилин не приєднався суперник, або зайшов тільки один капітан - команда отримує

        технічну поразку. Мінімум 2 представника від однієї команди повинні знаходитися в лоббі на стадії драфту.

3.4.1. Якщо команда претендує на отримання технічної перемоги - обов'язково потрібно поставити запитання, чому

         суперник не заходить в гру. Якщо він проігнорує - суддя може розцінювати це як неготовність до гри. Також він

         може це зробити на основі скріншоту обговорення, за яким можна зробити такий висновок.

 

 

4. Правило пауз у грі

 

4.1. Правилами Ліги встановлений ліміт: 2 паузи по 2 хвилини на команду. Команда, яка ставить паузу, зобов'язана

      пояснити причину (щоб суперник розумів, коли потрібно бути готовим продовжити гру, а також важливо

      контактувати в цей момент і не допустити конфліктів, післяматчевих розглядів).

4.2. Якщо суперник натиснув паузу, і Ви знаєте, що правилами встановлено ліміт по часу, напишіть в загальний чат.

       Правилами Ліги дозволено 2 паузи по 2 хвилини. Після ми маємо право віджати паузу.

4.3. Якщо гру продовжують без попередження і схвалення супротивників швидше, ніж за встановлені 120 секунд (і це

       не був міссклік, а гру спеціально продовжили), команду карають технічною поразкою. Віджимаючи паузу,

       переконайтеся, що 120 секунд дійсно пройшло, і ви попередили суперників про ситуацію.

4.4. Команді дозволено скористатися сумарною кількістю пауз в 5-7 хвилин, якщо суперники дали на це згоду.

4.5. Якщо одна з команд, перевищивши ліміт пауз, продовжує намагатися призупинити гру - суперникам дозволено

       відновити гру.

4.6. Якщо Ви не встигаєте за час паузи зробити необхідні вам дії - стійте АФК або відключайтеся, щоб Вашого героя

       контролювала команда.

4.7. Догравати матч вчотирьох, втрьох і так далі не заборонено.

4.8. Якщо минуло 120 секунд і команда віджимає паузу не попередивши, це розцінюється як порушення правил обома

       командами.

 

 

5. Заміни гравців на сторінці команди і в турнірних матчах

 

5.1  Протягом сезону дозволено робити необмежену кількість замін. Під замінами мається на увазі внесення до складу

      нових гравців. Ці гравці НЕ зобов'язані перебувати в складі команди на сайті uesf.org.ua.

5.2. У лоббі турнірних ігор можуть перебувати тільки гравці команд і стримери Федерації. Ніяких менеджерів, тренерів

      або "особистих" стримерів команд бути не може.

5.3. Дозволено не перевіряти профіль суперників, просто грати не думаючи про склади.

 

 

 

6. Перенесення ігор

 

6.1 Перенесення ігор робляться тільки за узгодженням з супротивником і адміністрацією. 6.2 Супротивники зобов'язані

     дочекатися підтвердження від адміністрації, що перенесення прийняте, або гра йтиме за розкладом. 

6.3 Узгодження перенесень "сьогоднішніх" ігор допускається не пізніше, ніж за півтори години до старту ігрового дня

     (тобто старту першої гри дня).

 

 

 

7. Правила гри "Dota 2" Кубку

 

7.1. Переможець визначається у форматі до двух перемог (Best Of 3).

7.2. Тривалість гри - до визначення переможця на карті.

7.3. Переможцем на карті вважається команда, яка повністю знищила фортецю супротивника.

7.4. За використання багів карти команда мож отримати технічну поразку в грі.

7.5. Creepskip дозволений (можна зупиняти кріпів за допомогою вмінь героїв).

7.6. Backdoor - дозволено всіх вишок.

7.7. Предмети гравця, який покинув сервер, залишаються у його героя в рюкзаку або підлягають продажу. Дозволено

       використовувати цього героя і не продавати предмети, але передавати іншим гравцям заборонено.

7.8. У разі перезапуску гри вона повинна бути перезапущена з такими ж налаштуваннями, як і в першій грі. Гравці

       повинні вибрати тих же героїв, стартові предмети і ті ж лінії. Зміна ліній дозволяється після того, як герої і кріпи

       зустрінуться на лініях.

7.9. Передача Divine Rapier за допомогою суїциду, смерті від Roshan і/або ворожих/нейтральних кріпів заборонена.

       Також заборонена передача подібним чином трофейної Divine Rapier.

7.10. Обмежень на кількість предметів немає.

7.11 При порушенні правил з боку команди-учасника, їй залежно від тяжкості порушення, може бути винесене

      попередження, зарахована технічна поразка в поточній грі або дискваліфікація в турнірі або системі турнірів

 

 

 

8. Дисциплінарні правила

 

8.1.  Заборонені образливі нікнейми і назви команд.

8.2. Якщо суперники починають вас ображати або провокувати - ігноруйте їх повідомлення, а після гри надайте докази

       в чат вашої команди.

8.3. Якщо команда відповідає на провокації і починається обопільний конфлікт - за протестами прохання не

       звертатися. Судді в такій ситуації в праві карати обох.

8.4. На розсуд адміністрації, Вашу команду можуть забанити / дискваліфікувати з турніру у випадках:

       - Спам в спілкування з суддями і противниками

       - Образи і провокації противників в Skype / Steam / лоббі / грі / на сайті, а також на сторонніх порталах і

          соціальних мережах

       - Саботування матчів або обман суддів

       - Видалення офіційного стримера з матчу

       - Використання програм, які можуть зламати гру

 

 

 

 

9. Правило коментування матчів Кубку

 

9.1.  Лист стримерів Федерації. Коментувати матчі "Dota 2" мають право тільки стримери, які завантажили записи на

       YouTube канал Федерації.

9.2. Від офіційних стримерів і партнерів сайту без аргументованої причини відмовитися не можна!

9.3. Якщо сумніваєтеся, що коментатор зайшов в вашу гру, має право її коментувати, можете попросити посилання на

       список стримерів нашого сайту.

9.4. Коментатори зобов'язані надати посилання, повідомити свій нікнейм і Twitch-канал, що і є прямим доказом того,

       що цьому коментатору можна транслювати матчі Кубку.

 

 

 

 

10. Зміни в правилах сайту і права суддів

 

10.1. Адміністрація турнірів залишає за собою право вводити (чи не вводити) дисциплінарні санкції по відношенню до

       порушників  (в залежності від дотримання правил їх суперниками).

10.2. Суддя залишає за собою право знімати з кваліфікацій в разі: незнання пунктів правил і суперечок на їх тему;

        неспортивної поведінки; створення проблеми іншим учасникам і суддям; неввічливість.

10.3. Адміністрація залишає за собою право вносити поправки в правила сайту і турнірів по ходу чинного турніру (якщо

        учасник намагається зловживати правилами за допомогою інших пунктів правил).

10.4. Адміністрація не має відношення до Valve і проблем роботи "Dota 2" (наприклад, не працює мережа або сервери).

        Судді в праві виправити дату матчу, проте якщо можливості перенесення не буде і матч не був зіграний - рахунок

        буде 0:0.

10.5. Адміністрація резервує за собою право змінювати будь-яку частину правил в будь-який час, якщо це необхідно, і

        відхиляти участь команд у турнірах в екстраординарних ситуаціях.

10.6. Організатори турнірів і судді мають право приймати рішення, які є відхиленнями від правил, в надзвичайних

        ситуаціях.

10.7. Організатори турнірів і судді мають право приймати власні рішення, які не передбачені правилами сайту, в

        надзвичайних ситуаціях.

10.8  Абсолютно усіх капітанів команд суддя турніру додасть в Skype для своєчасної передачі важливої інформації

        зпитань турніру.
10.9 У будь-якій спірній або конфліктній ситуації команди повинні звертатися до судді.
10.10 Усі рішення суддів стосовно правил є ситуативними іможуть трактуватися під кожен ігровий епізод з окремими

         особливостями.