ПРАВИЛА

 

ПЕРШОГО КУБКА ДНІПРА ПО «CS:GO»


Умови участі у Турнірі


Учасник турніру повинен:


 1. Бути громадянином України, або громадянином іншої країни (в тому числі особи без громадянства), що законно знаходиться 

    на території України.


2. Підписатися на соціальні мережі UESF: Facebook, Twitter та Instagram.


3. Зареєструватися на платформі Faceit   



Реєстрація

У турнірі бере участь необмежена кількість команд, які встигли зареєструватися на офіційному сайті  - http://uesf.org.ua та у лоббі Федерації на платформі Faceit 



Створення розкладу


Розклад Турніру формується після закінчення підтвердження, в терміни, зазначені на офіційному сайті. 



Формат 


В рамках Турнірі команди зіграють плей-офф за системою Single Elimination BO3.



Правила 


Команди-учасники автоматично погоджуються з усіма наведеними правилами турніру. Будь-які спори щодо ситуацій, не зазначених в правилах, будуть вирішені суддями турніру на їх розсуд.



Участь в турнірі


Склади команд: у Турнірі беруть участь команди в складі 5 чоловік (основа команди до 4 осіб + капітан); крім цього в складі можуть перебувати 2 запасних гравця і один менеджер. Склад повинен бути остаточно сформований до підтвердження командою участі.



VAC-Бани

Гравці, які коли-небудь отримували VAC-Ban в грі "CS:GO", не допускаються до участі. Якщо буде виявлений гравець з VAC-Ban'ом по "CS: GO" - гравець буде забанений на всіх турнірах під егідою Федерації назавжди, а команда отримає дискваліфікацію до кінця сезону.


Команда, гравець якої брав участь в матчах поточного сезону, буде дискваліфікована в разі, якщо у цього гравця буде виявлений VAC-Ban в "CS: GO" (навіть якщо цей гравець вже не знаходиться в складі команди).



Обов'язки Гравців і Команд


При підтвердженні участі необхідно мати повний склад гравців (гравців основи), які будуть приймати участь. Заповнювати анкету на сайті повинен тільки один представник команди. Команда може звернутися до Оргкомітету за потребою змінити тег команди. Всі інші дії здійснюються Командою і Гравцями без втручання Оргкомітету. Гравці зобов'язані дотримуватися Правил.


Гравці і команди зобов'язані дотримуватися норм Регламенту.


Учасники зобов'язуються не допускати дій, які можуть зашкодити іміджу Федерації, іміджу гравців і команд, іміджу Оргкомітету та інших суб'єктів, пов'язаних з проведенням Турніру.


Учасники ліги зобов'язуються забезпечити власноруч захист від DDоS-атак і уникати витоку особистої інформації (IP комп'ютера, сервера і т.д.) під час ігрових днів.


Вся інформація, необхідна гравцям і вболівальникам, розміщується на офіційному сайті та в соціальних мережах Федерації. Інформація, розміщена на офіційному сайті, вважається доведеною до учасників через 24 години після її розміщення.


Розміщення матеріалів на сайтах-партнерах, або ж інших ресурсах, не є офіційними. Інформація, розміщена на них, може відрізнятися від матеріалів, розміщених на офіційному сайті Федерації. Відповідальності за інші ресурси Оргкомітет не несе.


Нікнейми гравців і назви команд повинні бути строго в рамках цензури і не містити расистських висловлювань. В іншому випадку проти команди/гравця можуть бути застосовані заходи: від попередження до дискваліфікації з турніру.



Ігрові налаштування


Всі матчі будуть проходити на останній версії "CS: GO". Кожен гравець зобов'язаний оновити "CS: GO" до останньої версії, в іншому випадку, він не зможе приєднатися до сервера, і команда отримає технічну поразку (далі - ТП).


Використання сторонніх програм, що полегшують ігровий процес, заборонено.

Рекомендовані налаштування клієнта: cl_interp 0 cl_interp_ratio 1  rate 786432 cl_cmdrate 128 cl_updaterate 128 cl_allowdownload 1 cl_downloadfilter 0 voice_enable 1


Всі матчі пройдуть на наданих організатором серверах. Команди можуть узгодити заміну сервера. Для зміни сервера потрібно написати судді турніру. Якщо команда відмовляється грати на наданому сервері, при цьому опоненти відмовляються від зміни сервера, то команда отримує технічну поразку.


Ігрові налаштування сервера: mp_startmoney 800 p_roundtime 1 min 55 secsmp_freezetime 15 mp_maxrounds 30  p_c4timer 40 sv_pausable 1 ammo_grenade_limit_default 1 ammo_grenade_limit_flashbang 2 ammo_grenade_limit_total 4 sv_coaching_enabled 0 Налаштування для овертайму:  mp_maxrounds 3 mp_startmoney 16000.



Проведення матчу


IP сервера, а також пароль, доступний для капітанів команд на сторінці матч-інфо. Капітан команди повинен бути авторизований на сайті, в іншому випадку дані сервера будуть недоступні.



Явка на сервер

Команди повинні з'явитися на матч у вказані в розкладі матчів дату і час. Заходити на сервер завчасно, зазначеному на сторінці матч-інфо, заборонено. Допускаються запізнення команд на 15 хвилин. У разі неявки більше 1 гравця однієї з команд протягом 15 хвилин після початку матчу, команда отримує Технічну Поразку. У матчі можуть брати участь гравці зі статусом на сайті "Капітан" і "Основа". Власник, запасний, а також менеджер команди участь в матчі приймати не можуть. Основний склад команди на матч повинен бути сформований безпосередньо перед початком матчу. Заміни під час матчу виробляються строго за погодженням з суддею або з дозволу команди-супротивника!


Список офіційних карт Ліги Карти кожного етапу Ліги будуть відповідати Active Duty Mapgroup. Список карт Active Duty Mapgroup:

Іnferno

Мirage

Train

Nuke

Overpass

Dust2

Cache


Порядок визначення карт - Ігрова карта визначається методом викреслювання перед початком матчу. Порядок викреслювання вирішується за домовленістю або ножовим раундом між капітанами команд. Команди по черзі викреслюють карти до однієї.


Наприклад:

TeamA ban de_inferno

TeamB ban de_nuke

TeamA ban de_mirage

TeamB ban de_overpass

TeamA ban de_dust2

TeamB ban de_cache


У підсумку матч проходить на мапі de_train. Для зміни карти обидва капітана повинні написати в чаті "! Map назва_карти".



Розминка / Початок матчу


Після зміни карти обидва капітана зобов'язані прописати “! Ready” для старту ножового раунду.


Переможець ножового раунду визначає, за яку сторону починати матч. Для цього, капітан команди пише в чаті "! Switch" або "! Stay".


Після визначення сторони, капітани пишуть "! Ready" в чаті і починається матч. Команда отримує ТП, якщо з різних причин не може почати матч протягом 15 хвилин від часу старту матчу, зафіксованого в розкладі. Команда може почати матч вчотирьох. При цьому п'ятий гравець може приєднатися до матчу в будь-який момент.



Під час матчу


Всі організаційні, а також спірні питання вирішуються в скайпі з суддею турніру за допомогою повідомлень. З боку команди комунікацію з організації матчів і спірних ситуацій веде виключно капітан або менеджер команди. Опис проблеми має бути побудовано конструктивно, в одному повідомленні, з посиланням на матч і/або команду, в залежності від самої проблеми. В іншому випадку повідомлення може бути проігноровано.



Зупинка сервера


Якщо станеться падіння сервера, сервер буде перезапущений, а ігрова ситуація на мапі буде змодельована на початок раунду, в ході якого відбулася зупинка сервера.



POV-Демо  

Point of View demo — всі гравці зобов'язані записувати POV-demo на своєму комп'ютері під час всього матчу. Для цього в консолі потрібно прописати команду "record назва_демо". Демо повинно мати всі раунди гри починаючи з пістолетного. У разі вильоту гравця і зворотного заходу на сервер, гравець зобов'язаний знову почати запис демо, з іншою назвою. POV-demo повинні зберігатися у гравця протягом 24 годин після закінчення матчу.


Правило запису відео з екрану в поточному Кубку скасовано. Гравці зобов'язані записувати тільки POV-Demo. Гравець зобов'язаний записувати відео з екрану тільки на прохання судді Ліги.



Ігрова пауза

Кожна команда має можливість взяти одну тактичну паузу, час якої має становити не більше 5 хвилин. Капітан ставить паузу (для цього пише в чаті "! Pause") в кінці раунду і з цього моменту починається відлік часу. Якщо гравець вийшов з серверу, капітан команди ставить паузу в кінці раунду і чекають повернення гравця в гру. Якщо після закінчення 5 хвилин гравець команди не повернувся на сервер, команда може продовжити гру вчотирьох, при цьому п'ятий гравець може зайти на сервер в будь-який момент гри.  Якщо команда відмовляється продовжити гру вчотирьох - команда може отримати технічну поразку в матчі. В даній ситуації слід написати судді турніру. 



Протест


У разі якщо команда впевнена в порушенні правил опонентами, вона має право подати протест. Протест подається на сайті, при введенні результату гри на вкладці "управляти" протягом 15 хвилин після завершення матчу. Через 15 хвилин, рахунок буде автоматично підтверджено на сайті, і будь-які протести прийматися не будуть. Протест може подати тільки команда, що програла.


Якщо обидві команди підтвердили рахунок матчу - будь-які протести прийматися не будуть. Дозволено зажадати не більше 2 POV-demo. При подачі протесту на образу, повинен бути присутнім скріншот факту даного порушення. Відповідь на протест приймається протягом 24 годин після завершення матчу. У разі, якщо противник запросив в протесті POV-демо, файли потрібно завантажити на файлообмінник, а посилання залишити у відповіді на протест. Файли заливати пріоритетно на наступні ресурси: google drive, yandex drive, dropmefiles, rghost. Всі протести будуть розглянуті протягом 24 годин після подачі протесту і винесено остаточне рішення судді Ліги. Остаточне рішення по протесту не підлягає обговоренню.



Правила і порушення


Наступні дії заборонені під час гри і можуть привести до дискваліфікації команди:

- Використання скриптів; Використання багів/помилок гри;

- Переміщення крізь стіни, поверхи і дахи. Також заборонено "ходіння по небу";

- Встановлення бомб таким чином, щоб їх неможливо було розмінувати.

- Підсадки дозволені, проте заборонені в ті місця, де текстури, стіни і т.п. стають прозорими;

- "Flash баги" заборонені;

- "Ходіння по пікселям" заборонено (сидіти або стояти на невидимих краях карти); ​​​​​​​

- Будь-яке стороннє програмне забезпечення, яке заборонено видавцем гри і може дати незаслужену перевагу гравцеві, або команди, класифікуються як читерство.



Санкції


Гравець і/або команда можуть за рішенням судді отримати дискваліфікацію за наступні дії:


- Відмова слідувати інструкціям судді Ліги (в т.ч. відмову в проханні відкрити steam-аккаунт);

- Заперечення гравцям або судді, якщо вони вимагають дотримання гравцем правил турніру;

- Образи на адресу супротивників або ж будь-які расистські висловлювання, тіммейтов та інших учасників турніру, суддів, коментаторів та ін;

- Іменний ярлик зброї в грі повинні бути строго в рамках цензури і не містити расистських висловлювань;

- Неспортивну поведінку (наприклад, саботування матчів);

- Неявка на матч всієї команди;

- Введення в оману або обман судді.



Анти-чіт

В ході матчів сервери, використовувані організатором, будуть використовувати античіт платформи Faceit. Даний античіт не вимагає ніяких установок стороннього ПО користувачем. Завантажити атичіт можно тут


Якщо в ході матчу, античіт виявляє підозріле ПО на вашому комп'ютері, ви, ваш аккаунт і ваша команда будуть дискваліфіковані на турнірах під егідою Федерації.



Технічна поразка і дискваліфікація


Якщо, з якоїсь причини, команда отримала технічну поразку в матчі, рахунок в цьому матчі виставляється 1:0.

Якщо з якої-небудь причини команда отримала дискваліфікацію, всі результати команди в поточному груповому етапі анулюються і по всіх матчах виставляється рахунок 1:0. Суддя Кубку в разі необхідності залишає за собою право змінити будь-яку частину правил в будь-який час і скасувати участь гравця/команди в турнірі в екстраординарних ситуаціях.